Ділова гра: «Особливості просування нового продукту на ринок шоколадної продукції» у межах вивчення дисципліни «Маркетинг».

There is no translation available.

Ділова гра за методом «Світового кафе» була проведена 10 березня 2020 року у межах вивчення дисципліни «Маркетинг». У грі взяли участь студенти ІІІ курсу спеціальностей 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент».

Ділова гра мала назву «Особливості просування нового продукту на ринок шоколадної продукції». На початку гри було виділено три «світових кафе»:

  1. Фактори маркетингового середовища, що впливають на організацію шоколадного бізнесу в Україні (господар кафе: Бадіца Антон МН-17)
  2. Основні засоби маркетингових комунікацій, які будуть використані під час впровадження на ринок нової шоколадної продукції (господар кафе: Лощиц Єгор МК-17)
  3. Розробка інформативної рекламної компанії нової шоколадної продукції (господар кафе: Коваль Марія МН-17)

Учасники гри мали відвідати кожне з трьох «кафе» для того щоб висловити свою думку-відповідь на поставлене завдання та обговорити у групі відвідувачів «кафе» усі існуючи пропозиції. У підсумку господарі «кафе» за допомогою відвідувачів формували інфографічне зображення пропозицій та представляли перед аудиторією загальний результат колективної праці учасників.

Під час ділової гри проведена актуалізація набутих знань з теми «Маркетингова політика комунікацій».

20gl
20gl
20200310_141732
20200310_141732
20200310_141746
20200310_141746
20200310_141756
20200310_141756
20200310_145428
20200310_145428
20200310_145525
20200310_145525
20200310_150537
20200310_150537
20200310_150557
20200310_150557
20200310_150949
20200310_150949
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9
© 2018 ДонНУЕТ Україна. Всі права захищено

МЕТ ДонНУЕТ