Фестиваль реклами на кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного управління ДонНУЕТ

01.11.2019 року викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного управління Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського було проведено Фестиваль реклами до Дня маркетолога та рекламіста - AdFest 2019. Фестиваль реклами у ДонНУЕТ проводиться пятий рік поспіль, це добра традиція університету!

Талановита та креативна молодь змагалась у трьох номінаціях: «Реклама товару» (куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент  кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Барабанова Валентина Віталіївна), «Реклама послуг» (куратор напряму: асистент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Шаповалова Інесса Вадимівна) та «Соціальна реклама» (куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування - Карабаза Ірина Анатоліївна). Також окрім традиційних номінацій з 25 жовтня по 1 листопада проводилось онлай голосування у соціальній мережі Фейсбук та офлайн голосування у лофтовій зоні відпочинку студентів в Унівесритеті.

Цього року у заході взяли участь більше 40 студентів різних університетів України та школярів загальноосвітніх закладів міста.

Фестиваль реклами кафедри маркетингу, менеджменту та публічного управління покликаний з одного боку дати можливість студентам проявити свої здібності щодо формування реклами на практиці, а з іншого боку привернути увагу до соціальних проблем нашого суспільства.

Найбільшою популярністю користувалась номінація «Соціальна реклама» (24 конкурсні роботи), актуальні проблеми соціуму України та світу не залишили байдужими нікого. Зокрема, найбільшу увагу привернули роботи проти вирубки лісів, забруднення океану пластиком, расизму, експлуатації тварин у цирках, використання тварин при тестуванні косметичних продуктів та інші.

Членами журі фестивалю виступили: керівник ВЕБ-студії Лев Башмаков, представник міжнародної парфюмерно-косметичної компанії «Індиго-холдінг» Антоніна Смірнова, к.е.н., директор Навчально-наукового інституту економіки, управління та адміністрування Нєізвєстна Олена Володимирівна, д.е.н., завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного управління Іванова Наталя Сергіївна.

У номінації «Реклама товару» переможцями стали:

ІІІ місце – Пастущак Єлизавета (МК-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Реклама лебідки»

ІІ місце – Братусь Олег (М-71, ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая», м. Київ) з роботою «Реклама напоїв»

І місце – Попова Юлія (МК-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Реклама кави»

У номінації «Реклама послуги» переможцями стали:

ІІІ місце – Коваль Марія (МН-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Реклама готелю для тварин»

ІІ місце – Бойко Влада (ЕК-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Реклама освітніх послуг»

І місце – Рубан Юлія (ЕК-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Каршерінг»

У номінації «Соціальна реклама» переможцями стали:

ІІІ місце – Хлистун Тетяна (МН-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Вирішуй де буде сидіти твоя дитина»

ІІ місце – Бондаренко Ксенія (ПТБД-17, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського) з роботою «Б’є значить любить»

І місце – колектив учнів: Сидигалієва Анна, Золотарьова Карина,

Полякова Кристина, Чабанюк Вікторія, Завадський Владислав (Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 65) з роботою «Проти насильства у родині»

Вітаємо усіх переможців! Ми пишаємось такою студентською молоддю!

© 2018 ДонНУЕТ Україна. Всі права захищено

МЕТ ДонНУЕТ